De Blended Video van de Maand

Steeds meer HU docenten maken kennisclips of video’s voor hun blended onderwijs. Daar zitten goede, leuke en informatieve clips bij. Om het filmtalent van de collega’s zichtbaar te maken en te stimuleren start BlendedLab met de Blended Video van de Maand. Iedere maand wordt er uit nominaties (HU medewerkers en studenten mogen nomineren) één video gekozen, die het beste, de leukste of meest educatief is.

Voorwaarden: de video moet deel uitmaken van het lesmateriaal in HUbl of (voor studenten) het eigen onderwijs; de video is door docent of student zelf gemaakt, danwel ism HUblStudio of een (andere) collega maar niet door een extern bureau.

In de jury zitten in ieder geval: Jan Hoos, Ramon Smeets en Paula Verzuu (allen HUblStudio), Theo van den Bogaart, Hans van Bergen en enkele leden van het HU studentenpanel.

Inschrijven om een video te nomineren kan hier.